פאזל Djeco

סנן לפי:

קטגוריה

תקציב

טווח גילאים

מותג

פאזל djeco

חברת LONDJI היא חברה ספרדית המתמחה בייצור ופיתוח של משחקים רב גילאים וצעצועים לילדים. החברה נוסדה בשנת 2004, ומאז היא מייצרת מגוון רחב של צעצועים איכותיים ומקוריים לשלל גילאים.

כמו כן, חברת Djeco היא חברה צרפתית המתמחה בייצור ופיתוח של משחקים וצעצועים לילדים ותינוקות. החברה נוסדה בשנת 1954, ומאז היא מייצרת מגוון רחב של צעצועים איכותיים ומקוריים לשלל גילאים.

בין המוצרים האהובים והמוכרים שמייצרת החברה הם פאזלים מעץ. הפאזלים שלDJECO   ידועים באיכות גבוהה ובעיצובים מקוריים המציגים מגוון רחב של נושאים. הם מיוצרים ממיטב החומרים, מצוידים בחלקים בטיחותיים ועמידים לשנים רבות.

 

פאזלים מבית לונדג’י או פאזל של דג’קו מציעים מספר יתרונות משמעותיים לילדים ותינוקות:

 

– פיתוח החשיבה הקוגניטיבית – פאזל דג קו מעודד ילדים לחשוב באופן לוגי וללמוד איך לפתור בעיות בכוחות עצמם. לכן, חשוב לבחור בפאזלים ברמת הקושי התואמת לגיל הרצוי, לחוויה מאתגרת ומלמדת.

– פיתוח המוטוריקה העדינה–  הרכבה של פאזלים דורשת שימוש עדין ומחושב בשרירי הידיים והאצבעות. ההרכבה המדויקת עוזרת לילדים לפתח את המוטוריקה העדינה שלהם ההכרחית לשלל פעילויות יומיומיות, כמו אכילה או התלבשות.

– פיתוח היצירתיות – פאזלים מאפשרים לילדים להביע את היצירתיות שלהם ולהשתמש בחלקי הפאזל כדי ליצור יצירות אמנות צבעוניות בנושאים מרתקים.

– פיתוח סבלנות–  על מנת להשלימם, פאזלים עשויים לדרוש זמן והשקעה, ועל כן מלמדים את הילדים להיעזר בסבלנות ובתושייה מול אתגרים.

 

כאן ב-‘רונצ’יק’, היבואן הרשמי של פאזל לונדג’י בישראל,  תוכלו להנות ממבחר של פאזלים של חברת לונדג’י וגם של חברת Djeco בשלל נושאים ודוגמאות למתנות שיחזיקו שנים וישמחו את הקטנטנים.

דילוג לתוכן